Tuesday 6 March 2012

BRIM FASA 4, DEWAN PENUH SESAK

4 Mac 2012 (Ahad) sekali lagi Penyelaras Dun Bangi - Dato Mohd Fathil Bin Daud telah berjaya menyampaikan BRIM Fasa ke-4 kepada penerima yang berjaya bagi Dun Bangi.

Walaupun surat menjemput penerima BRIM jam 9 pagi dan telah dipanggil untuk hadir mengikut setiap sesi yang telah ditetapkan oleh pihak pengurusan atau penyelaras Dun Bangi, masih ramai juga yang hadir awal dan tidak mengikut jadual yang telah ditetapkan. Keadaan ini menyebabkan kesesakan yang amat sangat dalan Dewan Sekolah Menengah Bandar Baru Bangi, Jalan 2.

Bagi memastikan keselesaan penerima BRIM pihak penyelaras Dun Bangi yang dibawah Dato Mohd Fathil Bin Daud yang juga Ketua UMNO Bahagian Serdang berusaha sebaik yang mungkin. Untuk itu penerima juga disediakan sedikit makanan ringan dan bagi warga emas/OKU/Ibu-Ibu Mengandung, keutamaan tetap diberikan kepada mereka.


Pihak Penyelaras Dun Bangi dan BN Serdang memohon maaf jika ada kekurangan kelemahan dalam mengendalikan majlis Penyampaian BRIM untuk Dun Bangi. Bagi sepanjang tempoh Fasa 1, 2,3, & 4 penerima BRIM Dun Bangi yang berjaya adalah seramai 8,523 orang.
Fasa 1 = 1289,   Fasa 2 = 925, Fasa 3 = 3323, Fasa 4 = 2986

Bagi Penerima BRIM Fasa 5 (725 orang)
Majlis akan diadakan pada tarikh, masa & tempat seperti berikut:-
     Sabtu 10 Mac 2012, jam 9 pagi di Dewan SMK BBBangi.

** Bagi Penerima BRIM Fasa 1,2,3,4 yang belum mengambil Bouchar juga dialu-alukan untuk hadir mengambil Bauchar tersebut dengan Pegawai ICU

No comments:

Post a Comment