Monday 31 October 2011

PROGRAM PRIHATIN PEMIMPIN UMNO BAHAGIAN SERDANG

30.10.2011 seawal pagi ahli-ahli Puteri UMNO Bahagian Serdang telah bersiap-siap di Pejabat UMNO Bahagian Serdang telah berkumpul dan bersedia untuk menziarah rumah-rumah wanita muda yang baru bersalin atau mendapat cahaya mata di sekitar Bandar Baru Bangi dan seluruh Parlimen Serdang.


Program diketuai oleh Ketua Puteri UMNO Bahagian Serdang-Datin Paduka Siti Nor Izawati  dan turut dihadiri oleh Dato Mohd Fathil Bin Daud, Ketua UMNO Bahagian Serdang dan Uts.Hairuddin Ahmad, Naib Ketua Pemuda UMNO Bahagian Serdang membacakan doa memberkati semua peserta agar selamat dalam melaksanakan tugasan mendekati pengundi wanita muda.



Sementara Puteri menjayakan Program Puteri Prihatin-Ziarah Kasih Anakku, Ketua UMNO Bahagian Serdang bersama-sama pemimpin UMNO telah berkesempatan untuk melapangkan masa Bersarapan Pagi Bersama Rakyat (penduduk) di Jubli Perak, Seksyen 4 Bandar Baru Bangi. Timbalan Ketua UMNO Bahagian Serdang-Tn.Mej (B) Abdul Rahim juga turut hadir.



Setelah bersarapan sambil mendengar rintihan dan permasalahan rakyat di Jubli Perak, Bandar Baru Bangi, Ketua UMNO Bahagian Serdang mengambil peluang mengadakan lawatan dari kedai ke kedai di sekitar Seksyen 4 untuk melakukan tinjuan bersama peniaga dan penduduk setempat.

Dalam kesibukan melakukan lawatan di sekitar Seksyen 4 Bandar Baru Bangi, Dato Mohd Fathil telah dihubungi oleh masyarakat India di West Country memaklumkan ada kematian disana. Dato Mohd Fathil dan Tn.Mej (B) Abdul Rahim segera melakukan kujungan hormat ke rumah Analetchumi.


Dari West Country Dato Mohd Fathil kemudiannya menziarahi ahli keluarga AJK UMNO Bahagian Serdang iaitu En. Khalid Nordin yang mak mertuanya telah kembali ke rahmatullah pada jam 12.45 tengahari di Hospital Serdang. Kami mengucapkan Al-Fatihah moga arwah ditempatkan bersama-sama orang-orang beriman. 

1 comment: